HTML

Love Monster

Abby aki Németország egyik leghíresebb újságírói cégénél dolgozik megbízza főnöke,hogy írjon könyvet azokról a férfiakról akik kihasználják a nőket.Ez lenne élete legnagyobb dobása és ezzel kitörhetne az unalmas életből.Meg is találta a megfelelő embert.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Dinn: szegény kicsi lány :( olyan ennivaló pedig *.* nagyon jó rész lett, baba, így tovább :P (2011.04.20. 21:27) Love Monster - 3. rész
  • AndroiDorka: semmiképpen nem hagyom abba az írást ^^ ez az életem és nagyon köszönöm,és imádlak titeket ,hogy í... (2011.04.20. 14:50)
  • Th Angel: Jaj, Dorka! Ismerős helyzetet vázoltál fel. Bár nekem 4-en néha 5-en szoktak komit írni. Nem a ko... (2011.04.20. 10:03)
  • Th Angel: Behalás! Ez nagyon oltári! Imádom! *.* Még-még-még!!! (2011.04.17. 00:00) Love Monster - 2. rész
  • AndroiDorka: Mindenképpen sietek ^^ köszönöm :P (2011.04.14. 17:39) Love Monster - 2. rész
  • Utolsó 20

Chat

Ne írj más nevébe!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

28.rész - Csokorba foglalva

AndroiDorka 2010.12.28. 10:22

Juliet felszisszenve nézte a monitort.
-Gyönyörűek és egészségesek... mikorra van kiírva?-
-Január 9-
-Az már csak 1 hét... -
-Bizony... gondolja,hogy minden rendben lesz?-
-Ez magától és a kis lurkóktól függ... a lényeg,hogy ne stresszeljen és akkor minden rendben lesz...-mosolyogva törölte le a nagy pocakról a zselét

*

Bill fel s alá járkált a kórterem előtt.

-Na?-esett neki izgatottan amint kiért Juliet
-Minden rendben... -halkan és elment mellette
-Hazaviszlek... meg meg... mutatok pár dolgot amit vettem... remélem tetszeni fog-
-Ha nálad van a lakásba akkor nem megyek-szállt be a kocsiba
-Ne csináld már ezt! -szállt be ő is és elindította a motort
-Mit? -emelte fel a hangját
-Jó csinálj bármit csak ne húzd fel magad... az kárt tehet a babákban-
-Nem húzom fel magam csak egy dolgot nem értek...hogy miért pont Abby?-
-Mert ő lopta el a flopit...és mert van egy főnökünk... aki ezt a feladatot adta. De hidd el mi is nagyon megszerettük-
-Azért raboltátok el... és basszus már, miért kellett ezt tenned velem Bill?- kezdte el csapkodni Bill vékony kezét és keservesen felsírt

Bill megállt az út szélén és a lány felé fordult. Egy picit hagyta,hogy a lány kitombolja magát. Juliet pár perc múlva lihegve borult Bill mellkasára
Bill gyengéden átölelte szerelmét és a hajába puszilt

*

Tom minden egyes nap virágcsokrokat küldözgetett nekem. Az elején mindet kidobáltam aztán a 10. csokrot vázába tettem. Egy pici borítékot dobált mindig a postaládámba mellé. Általában hívj fel szöveg volt rajta.
Ma is ugyan úgy vártam a virágot. 10 percenként kukucskáltam ki az ablakon,hogy mikor jön. Persze haragudtam rá és legszívesebben ugyan azt tettem volna mint ő velem. Éppen kapcsolgattam a televíziót mikor hallottam ,hogy valaki bedobott valamit a postaládába. Felpattantam és kiszaladtam. Felrántottam az ajtót
-Szia Tom... -halkan és egyben csalódottan
-Jó napot hölgyem... esetleg vár valami fontos levelet?-
-Áh...nem lényeg... hogy vagy?-
-Megvagyok! És ön?-
-Tökéletesen... nagyon hideg van... gyere be egy teára-húztam be majd a konyhába siettünk

Tom a postásom. 17 éves és diákmunkán van. Nagyon jól el lehet vele beszélgetni...

-Mennyi keresel?-
-Pár Eurót hetente... épp elég arra,hogy anyának segítsek -
-Apukád?-
-Nem ismerem... -
-És van tesód?-
-Van. 3 kis tesóm és 2 nagy...-
-Én eddig erről miért nem tudtam?-
-Nem tetszett kérdezni- szürcsölt bele a teába

1 éve már biztos ismerem még sem tudok róla semmit... lefogadom ő mindent tud rólam.

-Lenne egy kis munkád... ha segítesz jól megfizetem-
-Nekem arra nincs időm...-
-Egyszeri munka-mosolyogva
-És miről lenne szó?-
-Segíteni kéne picit átrendezni a lakást-
-Ez nem egy napos munka-nézett körbe
-Tudom de tényleg jól megfizetném-
-Nem fogadhatom el a pénzét-

Mosolyogva töltöttem neki még teát
-Mivel tudnálak rávenni?- hajoltam egyre közelebb

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://androidorka.blog.hu/api/trackback/id/tr192543507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinn 2010.12.28. 10:34:42

azta, nagyon jó kis rész lett, bár elég rövid *durcásfej*
kiváncsi vagyok milyen fordulatok lesznek Tommal, siess a folytatással <3

AndroiDorka 2010.12.28. 10:36:39

mármint milyen Tommal? XD amúgy nem is lett rövid. ennyibe tudtam összefoglalni :P
<3

Th Angel 2010.12.28. 20:18:51

Nem hiszem el!
Ez annyira de annyira jó!
Már alig várom a folytatást.
ui.: még életben maradsz XD
süti beállítások módosítása