HTML

Love Monster

Abby aki Németország egyik leghíresebb újságírói cégénél dolgozik megbízza főnöke,hogy írjon könyvet azokról a férfiakról akik kihasználják a nőket.Ez lenne élete legnagyobb dobása és ezzel kitörhetne az unalmas életből.Meg is találta a megfelelő embert.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Dinn: szegény kicsi lány :( olyan ennivaló pedig *.* nagyon jó rész lett, baba, így tovább :P (2011.04.20. 21:27) Love Monster - 3. rész
  • AndroiDorka: semmiképpen nem hagyom abba az írást ^^ ez az életem és nagyon köszönöm,és imádlak titeket ,hogy í... (2011.04.20. 14:50)
  • Th Angel: Jaj, Dorka! Ismerős helyzetet vázoltál fel. Bár nekem 4-en néha 5-en szoktak komit írni. Nem a ko... (2011.04.20. 10:03)
  • Th Angel: Behalás! Ez nagyon oltári! Imádom! *.* Még-még-még!!! (2011.04.17. 00:00) Love Monster - 2. rész
  • AndroiDorka: Mindenképpen sietek ^^ köszönöm :P (2011.04.14. 17:39) Love Monster - 2. rész
  • Utolsó 20

Chat

Ne írj más nevébe!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Örömlányból szerető - Novella - 3.rész /18 éven aluliaknak nem ajánlott/

AndroiDorka 2011.01.24. 15:41

A fekete piros ingéhez nyúltam és lassan,egyesével kigomboltam.
A nyakamra tapadt telt ajkaival és végignyalt rajta.Felsóhajtva simogattam végig kockás hasán és kigomboltam nadrágját ami hangos puffanással jelezte,hogy földet ért.
Kaján vigyorral az arcán húzta le vállamról a blúzt és végigpuszilt rajta-Belenyúltam a nutellás üvegbe és végigkentem az arcán.Nevetve puszilgattam tisztára.Felhúzta bal szemöldökét és a hűtőből kivett 1 flakon tejszínhabot.

-Minek az?-pislogtam nagyokat
Felrázta és fogaival leszedte a kupakot,messzire köpte és megfogva karom végighúzta kézfejemtől egészen a nyakamig. Letette mellém a flakont és kinyújtva nyelvét végignyalt karomon. Mosolyogva figyeltem.
-Most ragadok-pufogva
Felkapott a vállára és felvitt az emeletre.Sikítozva kapaszkodtam azt kiabálva,hogy le fogsz ejteni
-Nyughass már-csapott egy nagyot a fenekemre
-Auuuh-néztem rá szűk szemekkel

Bátran belemart a fenekemre és az ágyra dobott.Lerángatta rólam az összes ruhám és ő is lekapta boxerét.Megijedtem,hogy ő is olyan mint a többi férfi. Talán megérezte rajtam ,hogy félek picit így lágyan megcsókolt.Megfogta ismét a kezem és a fürdőszobába vitt.

Mosolyogva simogattam lábammal mellkasát. Szembe feküdtünk a forró vízben,így tökéletesen végig tudtam nézni rajta.Csak egy halovány lámpa világította be az egész szobát.Kaján vigyorral az arcán nézett rám ami közben férfiasságával szemeztem.
-Tetszik?-tette kezeit a kád szélére
-Eléggé...-csillogó szemekkel
-Játszhatsz vele-kacsintott csábosan és kis gödröcskék jelentem meg az arcán
-Köszi,hogy megengeded-másztam fölé és bekapva alsó ajkát ,kiszívtam ,miközben szabadon hagyott kezemmel (mivel a másikkal kapaszkodtam) férfiasságát fedeztem fel.
Halkan felsóhajtott és vadul megcsókolt.Lehajolva nyakához erősen kiszívtam miközben a kezem vad és ütemes mozgásba kezdett.
Vizes testével végigfeküdt a konyhaasztalon. Lábai közé ülve csapkodtam végig combján majd előrehajolva kényeztettem tovább.
Kemény farka nyíl egyenesen állt. Végigpusziltam vizes mellkasán egészen az álláig. Ott megálltam és mélyen a szemébe néztem.Teste le föl emelkedett szaporán és melleimbe markolt. Az asztal lába lassacskán feladta a szolgálatot így hangos puffanással a földre kerültünk. Nem is törődve vele folytattuk ott ahol abbahagytuk. Körmeim mélyen vésődtek izmos hátába.

Arca megfeszült és egyre vörösebb lesz. Nyaka köré fogtam kezeimet és lehúzva végignyaltam száján. Férfias nyögés hagyta el beszélőszervét. Még mélyebb és még erőteljesebb mozgásba kezdett. Teste már nem a vízcseppektől fénylettek.

Amikor elérkezett a gyönyör... megfogalmazhatatlan.

Testünk összeforrva hevert a hideg kövön. Kezünk összekulcsolva a fejünk felett... lassan mozgott rajtam. Testünk cuppogva ért össze. Halk és hangos sóhajok váltották egymást. ahogy jött a vég egyre nehezebben láttunk. Szemünk előtt elhomályosodott a fény és ködfelhőcskékben lebegtünk.

 

*
Csendben ültünk egymás mellett az ágyon. Pár perc néma csend után felkelt
-Hozom a pénzed-
-Milyen pénzem?- emeltem fel a fejem
-A mai akciód-halkan
-Nem pénzért feküdtem ma le veled-emeltem fel a hangom
-Én viszont igen...mennyivel tartozom?

Ideges lettem és mérhetetlenül szarul esett amit most csinál... sok prostituált a munkája miatt nem tud elélvezni és nem is kívánja a szexet. De most én kívántam őt, mindennél jobban. Erre ő ezt csinálja... bepipultam és legszívesebben felpofoztam volna.

-140 euró-

Elővett a pénztárcájából pont annyit
-Mondjuk múltkor csak 94 euró lett volna-

Kikaptam a kezéből a pénzt és felvettem a blúzom.Az íróasztalon pakolászott amikor én elkészültem. Eltettem 20 eurót a taxira a többit pedig ledobtam elé az ágyra. Könnyezve hívtam egy taxit. 30 percet mondtak. Ledobtam a táskám a földre és mellé ülve (a járdaszegélyre) várni kezdtem a taxim. Már besötétedett... de a taxi sehol.
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://androidorka.blog.hu/api/trackback/id/tr482609950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinn 2011.01.27. 21:50:39

uhh baba *.* ez valami eszméletlen jó lett, nagyon tetszett, ügyes vagy :P kezd izgis lenni, várom a folytatást nagyon :P

Th Angel 2011.01.28. 20:38:55

Azta! Ez valami oltári lett. De olyan szomorú. Sajnálom a csajszit.
süti beállítások módosítása