HTML

Love Monster

Abby aki Németország egyik leghíresebb újságírói cégénél dolgozik megbízza főnöke,hogy írjon könyvet azokról a férfiakról akik kihasználják a nőket.Ez lenne élete legnagyobb dobása és ezzel kitörhetne az unalmas életből.Meg is találta a megfelelő embert.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Dinn: szegény kicsi lány :( olyan ennivaló pedig *.* nagyon jó rész lett, baba, így tovább :P (2011.04.20. 21:27) Love Monster - 3. rész
  • AndroiDorka: semmiképpen nem hagyom abba az írást ^^ ez az életem és nagyon köszönöm,és imádlak titeket ,hogy í... (2011.04.20. 14:50)
  • Th Angel: Jaj, Dorka! Ismerős helyzetet vázoltál fel. Bár nekem 4-en néha 5-en szoktak komit írni. Nem a ko... (2011.04.20. 10:03)
  • Th Angel: Behalás! Ez nagyon oltári! Imádom! *.* Még-még-még!!! (2011.04.17. 00:00) Love Monster - 2. rész
  • AndroiDorka: Mindenképpen sietek ^^ köszönöm :P (2011.04.14. 17:39) Love Monster - 2. rész
  • Utolsó 20

Chat

Ne írj más nevébe!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Örömlányból szerető - Novella - 4.rész

AndroiDorka 2011.01.30. 08:30

Fejem lesütve számoltam lépteimet. Reméltem,hogy még legalább 100 lépés kell ahhoz,hogy odaérjek, de nagyot tévedtem. Alig pár métert kellett ismét ahhoz a bizonyos ajtóhoz megtenni. Az ajtón szép kerek és mintás betűkkel ki volt írva,hogy Kaulitz-Trümper.

A táskám a karomra vetve kopogtam be hangosan. Erős leszek... nem gyengülök el
Bill nyitott ajtót. Mosolyogva rám nézett és beljebb tessékelt

-Nem jött a taxi-halkan
-Szóljak Tomnak?-
-Ne... te nem tudnál elvinni valameddig? Kifizetem
-Erre nincs szükség... elviszlek ameddig csak kell-mosolyogva és vette a kocsikulcsot

Beszálltunk az autóba. Becsatoltuk magunkat és szó nélkül útnak indultunk

-A kertvárosban laksz?-
-Nem... a lakótelepen
-Uh az eléggé gázos hely már bocsi-
-Annyira nem vészes...ha van nálad gázspré akkor túl lehet élni-mosolyogva
-Nem gondolkoztál azon,hogy elköltözz onnan?
-Dehogynem...de csak arra futja... most meg pláne nem lesz rá alkalmam...mindenem ellopták-
-Tom már felhívta őket... van amit ingyen meg tudnak csinálni de pár dolgot ki kell fizetned...-
-Számítottam rá... de kedves tőle,hogy intézkedett... meg kellett volna köszönnöm-
-Ne legyél rá ideges... ő ilyen,csak kihasználja a nőket
-Tudom... csak engem annyira kihasznál mindenki... és nem tudom... olyan furcsa érzésem van Tom iránt...-
-Vonzónak találod? -mosolyogva
-Talán... fogalmam sincs

*

-Itt is volnánk...hát nagyon szépen köszönöm,hogy elhoztál ,nagyon rendes vagy -
-Nincs mit... máskor hozok neked menetrendet -nevetve
-Nem hiszem,hogy olyan sűrűn leszek ott...-mosolyogva és kiszálltam a kocsiból-Feljössz meginni egy kávét?
-Hát ha szeretnéd-
-Csak állj be a garázsba... nem szeretik erre fele a puccos és drága kocsikat-nyitottam ki a garázsajtót

Beparkolt és felmentünk

-Kivételesen rend van-tettem le a táskám-hagyd magadon nyugodtan a cipőt... fel ne fázz-
-Mióta laksz itt?
-fél éve... még nem volt időm berendezni meg kicsinosítani... ma akartam bevásárolni de ugye... -
-Egész rendbe lehetne hozni pár új bútorral meg ilyenek
-Hát ha van olyan ismerősötök aki bútoros... akkor jah-nevetve
-Majd felhívom-
-Csak vicceltem... ne hogy felhívd-

Töltöttem kávét majd leültünk a kis puffos kanapémra

-Most mindenki engem fog majd nézni az utcán,hogy egy milliárdos pasival kavarok...-nevetve-Tom miért ilyen a nőkkel?-
-Nem igazán hisz a szerelemben... inkább csak a szenvedélyben és picit szexmániás is... bár kezd felnőni de 16-17 évesen minden este felvitt egy nőt... szerintem miatta nem ment csődbe az óvszergyár-szürcsölt bele a kávéjába-és te neked miért ez a munkád?
-16 évesen apa elhagyott anyukám pedig meghalt... így intézetbe kerültem... kitűnő tanuló voltam iskolába de abba kellett hagynom...18 évesen kijöttem az intézetből és semelyik iskola nem vett már fel így muszáj volt munkát keresnem...1 hétig dolgoztam egy gyorsétteremben de a csótányok és a patkányok hamar elriasztottak onnan... nem találtam sehol munkát így rúdtáncosként dolgoztam 1 évig... egy nagy verekedés után a hely bezárt így ismét munkanélküli lettem... egy 32 éves pasas felkeresett és munkát ajánlott nekem...azt mondta fehérneműbe kell táncolnom pasiknak...de persze tudtam,hogy kurválkodnom kell... egész jól keresek...
-És nem undorodsz ettől az egésztől?
-Dehogynem... utálom magam és egy időben utáltam a pasikat is...sőt még most is utálom... nem tudom,hogy képesek erre. 90%nak van felesége... és a tudat,hogy velem csalja meg... iszonyatos érzés
-Szerintem még mindig abbahagyhatod-nézett a szemembe
-Ez a legolcsóbb albérlet mégis alig tudom fizetni... -

Este 7 körül ért haza Bill. Tom idegesen esett neki

-Te meg hol voltál? vagy 100 nem fogadott hívásod lehet...-
-Abbynál-halkan
-Ohh szóval már te is megvoltál? Mennyit kért tőled?-még mindig fújtatott az idegességtől
-Semennyit... beszélgettük. Nagyon rendes lány és szarul esik neki amit csinálsz... - mordult rá ő is
-Oh bocsi azt hittem ő egy kurva-
-Nevetséges vagy ... néha már bánom,hogy ismerlek-

Tom meglepetten állt az ajtóba és nézte ahogy Bill lassan eltűnik az ajtó mögött.

FOLYTATÁT KÖVETKEZIK,KOMIKAT ^^

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://androidorka.blog.hu/api/trackback/id/tr512620932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinn 2011.01.30. 09:03:28

örülök neki, hogy Bill ás Abby kicsit összebarátkoztak :) kíváncsi vagyok a folytatásra :P nagyon tetszik a rész, ügyes vagy :D

Th Angel 2011.01.30. 21:39:28

Ááááááááááááááááá ez isteni! De komolyan! Alig várom a kövi részt!
süti beállítások módosítása