HTML

Love Monster

Abby aki Németország egyik leghíresebb újságírói cégénél dolgozik megbízza főnöke,hogy írjon könyvet azokról a férfiakról akik kihasználják a nőket.Ez lenne élete legnagyobb dobása és ezzel kitörhetne az unalmas életből.Meg is találta a megfelelő embert.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Dinn: szegény kicsi lány :( olyan ennivaló pedig *.* nagyon jó rész lett, baba, így tovább :P (2011.04.20. 21:27) Love Monster - 3. rész
  • AndroiDorka: semmiképpen nem hagyom abba az írást ^^ ez az életem és nagyon köszönöm,és imádlak titeket ,hogy í... (2011.04.20. 14:50)
  • Th Angel: Jaj, Dorka! Ismerős helyzetet vázoltál fel. Bár nekem 4-en néha 5-en szoktak komit írni. Nem a ko... (2011.04.20. 10:03)
  • Th Angel: Behalás! Ez nagyon oltári! Imádom! *.* Még-még-még!!! (2011.04.17. 00:00) Love Monster - 2. rész
  • AndroiDorka: Mindenképpen sietek ^^ köszönöm :P (2011.04.14. 17:39) Love Monster - 2. rész
  • Utolsó 20

Chat

Ne írj más nevébe!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Örömlányból szerető - Novella - 1.rész

AndroiDorka 2011.01.22. 15:36

Szaporán dobogni kezd a szívem amikor egy autó áll meg előttem. Kiveszem a fülemből a fülhallgatót és rájuk nézek. Mikor szimpatikus akkor olcsón adom magam , ha unszimpatikus akkor horribilis árakat is képes vagyok mondani. Undorodva ülök be egy-egy sörhasú,piától bűzölgő ember mellé.Mikor a combom simogatja egyenesen felfordul a gyomrom.Csodálkozom,hogy van aki ezt élvezi (drága munkatársnőim körében természetesen). A pénz felét nap végén oda kell adni a stricinek . Ha valakinek nincs diplomája, sőt még csak a középiskolát sem járta ki nehéz normális munkát találni és így rákényszerül arra,hogy eladja a testét. Ez a szombati nap is úgy kezdődött mint a többi. Korán a fürdőbe botorkáltam és megmostam az arcom. A mosdó feletti tükör össze volt törve. Egyik nap behúztam  "magamnak" . Felhúztam a necc harisnyát , felvettem a csipkés ruhát és pár falat kenyér után mentem is. A megszokott helyemre álltam és ismét maxra tettem a zenelejátszóm. Szembe velem állt egy 30-as bomba nő. Minden egyes kocsinál felhúzta a pólóját megmutatva kebleit. Fintorogva néztem,hogy egy Audi r8-as megállt és letekeri az ablakot. A nőre kacsint és odahívja. Kacéran odatipegett a magassarkújába és előrehajolt. Megfogta a férfi kezét és melleire tette.

 

-Hmm szilikon- dünnyögte csábos mosollyal az orra alatt a kuncsaft
-Lora vagyok....és te?- kuncogva csókolt nyakába miközben végighúzta mutató ujját pólóján majd erősen belemarkolt a vevő férfiasságába
-Tom-szisszent fel- mennyi 1 óra?-
-30 euró cakk um pakk-
-Picit soknak tartom-
-25 csak neked-

 

Tom sóhajtva körbenézett. Megakadt a szeme rajtam. Végignézett párszor majd elindította az autót és padlógázzal elhajtott.Megráztam a fejem és a lányra néztem. Már a következő "vevőjével" tárgyalt.Bepattant a kocsiba és el is hajtott.A zenék közt válogattam mikor a lábamtól pár centire megállt egy fehér Audi r8-as. Kinyílt az anyósülés felőli ajtó... így egyre hangosabb lett a zene is. Csak úgy bömbölt.

-Lehalkítanád?-kiabáltam be

Mosolyogva lehalkította. Fekete haja a vállán pihent.Rám mosolygott és intett,hogy szálljak be.Nem is olyan rossz. Fiatal és tuti gazdag.

-Mennyi?-kérdezte amint beültem
-94 euró-találtam ki
-Nem is olyan sok-rántotta meg a vállát és a combomra tette kezét. Megfogtam és a sajátjára tettem
-Tetszik,hogy nem adod meg magad olyan könnyen-
-Olyan ismerős vagy nekem-
-Igen...minden bizonyára felismertél-mosolyogva
-Te élvezed,hogy válogathatsz?-
-Csak unatkoztam...mi a neved kicsi lány?
-Abigail...és nem vagyok kicsi lány... hova viszel?
-Hozzám-

Fél óra múlva egy szép családi házhoz értünk. 4 kutya rohant a kapuhoz.

-De édesek...hogy hívják őket?-
-Scotty,Susi,Lucy és Hilfi-
-Aranyosak-simogattam meg őket

Kinyitotta az ajtót és beengedett.Körbenéztem aztán megfogta a kezem és felmentünk.

-Feküdj le az ágyra...és vetkőzz le...5 perc és jövök-tűnt el egy ajtó mögött

Levettem a ruhám és a takaró alá bújtam.Csak egy bordó tanga maradt rajtam

Negyed óra múlva bejött. Feszülős fekete boxer volt rajta. Izmos testén még fénylettek a vízcseppek.Arcáról lefagyott a mosoly. Elaludtam

 

FOLYTATÁS KÖVETKEZIK

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://androidorka.blog.hu/api/trackback/id/tr742605174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinn 2011.01.22. 17:06:28

hát ez nagyon édes rész *.* már az címből tudtam, hogy fantasztikus lesz *.* nagyon ügyes vagy, siess a folytatással :P szeretlek baba <3

AndroiDorka 2011.01.22. 17:36:29

oks :P köszönöm^^ sietek :P

Th Angel 2011.01.22. 23:39:41

Csajszi ez kibaszott jó lett! Imádom! Már alig várom a folytatást!
süti beállítások módosítása