HTML

Love Monster

Abby aki Németország egyik leghíresebb újságírói cégénél dolgozik megbízza főnöke,hogy írjon könyvet azokról a férfiakról akik kihasználják a nőket.Ez lenne élete legnagyobb dobása és ezzel kitörhetne az unalmas életből.Meg is találta a megfelelő embert.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Dinn: szegény kicsi lány :( olyan ennivaló pedig *.* nagyon jó rész lett, baba, így tovább :P (2011.04.20. 21:27) Love Monster - 3. rész
  • AndroiDorka: semmiképpen nem hagyom abba az írást ^^ ez az életem és nagyon köszönöm,és imádlak titeket ,hogy í... (2011.04.20. 14:50)
  • Th Angel: Jaj, Dorka! Ismerős helyzetet vázoltál fel. Bár nekem 4-en néha 5-en szoktak komit írni. Nem a ko... (2011.04.20. 10:03)
  • Th Angel: Behalás! Ez nagyon oltári! Imádom! *.* Még-még-még!!! (2011.04.17. 00:00) Love Monster - 2. rész
  • AndroiDorka: Mindenképpen sietek ^^ köszönöm :P (2011.04.14. 17:39) Love Monster - 2. rész
  • Utolsó 20

Chat

Ne írj más nevébe!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

31.rész - Rácsok mögött

AndroiDorka 2011.01.02. 17:17

A csendes folyosókon hangos cipődobbanásra lettek figyelmesek. 2 rendőr érkezett a 382-es kórterem elé. Bekopogott majd bement az egyik.
-Jó napot...Bill Kaulitz?-
-Igen...én vagyok az-

A férfi odalépett és hátratette Bill kezeit majd bilincset tett rá

-Jogában áll hallgatni. Bármi, amit mond, felhasználható Ön ellen a bíróságon- vitte kifelé
-Mi ez? Ez valami félreértés... mi folyik itt?-

Amint kivitték Billt a másik rendőr bement Juliethez

-Mi folyik itt? Miért vitték el?- idegesen
-Szeretnénk kikérdezni önt...Észlelt bármiféle különös dolgot Billben ez alatt a pár hét alatt?-
-Igen...ideges volt a szülést illetően, valamint nem nagyon beszéltünk... miért?-
-Gyilkosságot követett el! -
-Hogy mondja? Ez biztos,hogy nem-
-A nyilvántartásban az szerepel,hogy Bill Kaulitz fél éve még bérgyilkos volt de ezt abbahagyta...így már nem volt joga megölni Andrea Maurust-

Juliet a név hallatán felült. Meg szólalni nem tudott. Könnyek szöktek a szemébe és a pulzusa egyre nőtt.

-Nem halhatott meg... képtelenség... nem! NEM! - kiabálta

Bill lánccal a kezén ült le a székre. Juliet nyúzott arccal ült vele szembe az üvegablak mögött... suttogott egy sziát és a telefonhoz nyúlt

-Szia-Bill halkan
-Hogy tehetted ezt?-
-Esküszöm nem én voltam! Higgy nekem. -
-Miért csak úgy véletlen téged gondoltak gyilkosnak? Lett is volna okod megölni-
-Mi?- lett ideges és az asztalra csapott
-Mondjuk,hogy megszerezz engem-
-Tudod mit?Erre inkább nem mondok semmit... de nem én voltam és ha kiderül már bánhatod,hogy ezt mondtad-dőlt hátra a széken
-Tomot is behozták... -
-Mi?Miért? - hirtelen felült és az ablakhoz hajolt
-Mert,hogy segédkezett a gyilkosságban...Bill kérlek nézz a szemembe és úgy mond,hogy nem te voltál-sírta el magát Juliet

Bill az üvegre tette a kezét és úgy nézett Juliet szemébe

-Nem én tettem! Nem én öltem meg őt! Nem én voltam az-
-Re...rendben,hiszek neked-tette ő is oda a kezét
-Most mindjárt mennem kell...motozás van,de legközelebb mindent elmondok...jó? -
-Mi mindent?-
-Ezt az egészet...az eddigi életem... mindent-
-Rendben... ugye nem bántanak téged itt?-
-Nem... a picikkel mi van?-
-Besárgultak,így még bent maradnak 1 hétig...-
-A táskám bal zsebébe ott a kulcsom... emlékszel mikor múltkor mutatni akartam valamit?-
-Igen...-
-A vendégszobából gyerekszobát csináltam és vettem pár ruhát , az elég lesz... a széf kódomat kérdezd meg anyától és ott van pénz-
-Bill...-halkan
-Kérlek... én meg amint tudok hazamegyek! Csak bízz bennem-
-Bízok! Szeretlek - sírva
-Szeretlek- mosolyogva és letette a telefont

Integetett még egyet majd az ajtóhoz lépett. Az őrök ráncigálva nézték át nem e rejtett el valamit.

*

-A hétvége még se jön össze... Barátnőmnek kell segíteni mert a párja börtönbe ment-
-Nyomorék... megdug valakit aztán börtönbe megy-fintorogva
-Mi van? Na jó most hagyd abba! Ne hívd nyomoréknak! - keltem fel idegesen

Meg se tudott szólalni. Én is meglepődtem rajta. Mióta nálam van eléggé elbunkósodott.

-Most megyek... neked meg dolgozni kell menni...majd beugrok érted 5-re-vettem fel a cipőm
-Nem kell...ma haza megyek-vette fel a táskáját és már ment is

Juliethez siettem. Az ajtón alig tudtam bemenni. A földön hevert minden.

-Hello! -szóltam fel az emeletre

Nem válaszolt csak pár perc múlva jött le az emeletről
-Szia-halkan-elaludtak-

Megöleltem és magamhoz szorítottam.
-Ne legyél szomorú... ha nem Bill a bűnös akkor kiengedik-simogattam a hátát
-Hallottam már olyanról,hogy nem ... és Tom is bent van-

Megfogtam a vállát és eltoltam

-Hogy Tom? De... de ő miért?-
-Mert,hogy állítólag segített Billnek-
-Ne már! Tuti nem ők voltak.-

Matt sírt fel hangosan aminek köszönhetően Emily is keserves sírásba kezdett.
Felmentünk és én Emilyt , Juy pedig Mattet vette fel.
A kislány hatalmas könnycseppekkel bújt a nyakamba.A hátát simogattam és lassan ringattam

*
-Kérem álljanak fel-bíró

Mindenki felállt. Bill és Tom letette esküjüket majd kezdődött a faggatózás
Mikor Billt kérdezték ki én végig Tommal szemeztem. Nem haragudtam már rá.Próbáltam elhinni,hogy nem ők voltak.
Engem is kikérdeztek

-Mikor találkozott utoljára Tom Kaulitzal?-
-Kb.2 hete nálunk volt... -
-Bántotta már valaha önt?-

Tomra néztem majd rögtön rávágtam egy "nemet" . Ha hezitálok csak kihúzza belőlem az igazságot
-Bill is és Tom is egy nagyszerű ember...segítőkészek,biztos vagyok benne,hogy nem ők voltak

Mielőtt még elvitték őket odamentem Tomhoz és egy lágy csókot adtam szájára. Mosolyogva puszilta meg a homlokom és eltűnt a vas ajtó mögött.

-Puszilok mindenkit... a piciket is... Julietet is- mondta Bill elcsukló hangon és ő is adott egy puszit a homlokomra majd ő is eltünt az ajtó mögött
 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://androidorka.blog.hu/api/trackback/id/tr572554619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinn 2011.01.02. 17:26:26

tetszik nagyon a rész, bár kicsit szomorkásra sikeredett :) nagyon örülök, hogy hamar tudtad folytatni, várom a folytatást :P

Th Angel 2011.01.03. 22:27:43

Csajszííííííííííííííííííííííí! Ez nem igaz. Már alig tudok gépelni az izgalomtól. Ez valami oltári lett! Már alig várom a folytatást.

AndroiDorka 2011.01.04. 16:28:19

höhö :P lesznek még izgalmak ^^
süti beállítások módosítása