HTML

Love Monster

Abby aki Németország egyik leghíresebb újságírói cégénél dolgozik megbízza főnöke,hogy írjon könyvet azokról a férfiakról akik kihasználják a nőket.Ez lenne élete legnagyobb dobása és ezzel kitörhetne az unalmas életből.Meg is találta a megfelelő embert.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Dinn: szegény kicsi lány :( olyan ennivaló pedig *.* nagyon jó rész lett, baba, így tovább :P (2011.04.20. 21:27) Love Monster - 3. rész
  • AndroiDorka: semmiképpen nem hagyom abba az írást ^^ ez az életem és nagyon köszönöm,és imádlak titeket ,hogy í... (2011.04.20. 14:50)
  • Th Angel: Jaj, Dorka! Ismerős helyzetet vázoltál fel. Bár nekem 4-en néha 5-en szoktak komit írni. Nem a ko... (2011.04.20. 10:03)
  • Th Angel: Behalás! Ez nagyon oltári! Imádom! *.* Még-még-még!!! (2011.04.17. 00:00) Love Monster - 2. rész
  • AndroiDorka: Mindenképpen sietek ^^ köszönöm :P (2011.04.14. 17:39) Love Monster - 2. rész
  • Utolsó 20

Chat

Ne írj más nevébe!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

29.rész - Matt és Emily

AndroiDorka 2010.12.29. 18:11

Nevetve kentem végig a barack színt. Zöld munkás ruha volt rajtunk.
-Ott kimaradt egy pötty- kuncogva kente bele a hajamba
-Héé tudod milyen nehezen jön ki majd a hajamból?-pufogva
-Jól áll- mosolyogva
-Köszi...na gyere adj egy csókot...- hajoltam oda

Tom vigyorogva lehelt puszit a szám szélére
-Letusolhatok itt? Körülbelül fél órám van arra,hogy odaérjek a postára-
-Persze... tényleg jött levelem?- tettem le az ecsetet
Ő már a fürdőből beszélt ki.
-Nézd meg... a második reteszbe van-

Bementem a fürdőszobába és a kádba nyúlva megmostam a kezem. Vigyorogva nézett rám. A hajáról levettem egy kis habot és azzal szedtem le a festékeket a kezemről
-Azt mondta Lory ,hogy fizetésemelést kapok- mondta miközben megmosta minden kis zegzugát
-Az jó...mit szólnál ha hétvégén elmennénk valamerre... kirándulni-
Bólintott majd adott egy hosszú csókot

-Hahó! Van itt valaki?- szólalt meg egy férfi hang a bejárat felől
-Jövök-töröltem meg a kezem és kimentem

Tom állt előttem.Pár papírral a kezében
-Szi...szia-halkan és végignézett rajtam-átalakítás?
-Hello...igen...kifestjük a nappalit
-jük?-nézett körbe
-A párom és én-

Látszott rajta,hogy meglepődött
-Párod?-
-Párom!-
-Huh...picit sietsz-vette le a táskáját és a postás batyu mellé tette
-Hogy mondod?-nyíltak ki a szemeim
-Pár hete még velem bújtál ágyba-dörmögte az orra alatt
-Mielőtt még elraboltál volna...akkor még veled voltam-
-Hányszor kérjek még bocsánatot?-
-Már nem haragszom...mit hoztál?-
-Hogy hívják?-
-Parancsolsz?-
-Hogy hívják a fiúd?-
-Tom

*
-Bill gyere értem... megindult a szülés-szólt bele a telefonba Juliet

Bill lecsapva a telefont vette fel a kocsikulcsot és száguldott szerelméhez.
Juliet kint állt az ajtó előtt egy nagy bőrönddel és a hasát fogta. Bill odaszaladt és megfogta a kezét

-Most ilyenkor mit..mit kell tenni?-remegve
-Basszus Bill ... vigyél be a kórházba!-
-Kórházba?-
-KÓRHÁZBA-sikítva a nő
-Jah... kórház...hát persze...ott kell szülni-vette fel a bőröndöt és segített beülni Juynak

Ez a 2 óra Bill számára végtelenségnek tűnt.Juliet nem engedte be a szülőszobába. Tudta a lány,hogy ezt majd meg fogja bánni hiszen Bill az apjuk ,de nem volt képes Bill szemébe nézni. Bill ujjait tördelte. Csoda,hogy nem törte le őket. Fel s alá járkált és minden egyes orvostól megkérdezte mi történik éppen bent. Még attól is aki nem onnan jött ki. Azok az orvosok fintorral az arcukon mentek el mellette.

18:43 perckor megszületett Matt és Emily
Matt gyönyörű dús hajáról volt felismerhető, az első pár percben sírt majd mikor meglátta Juliet pityergő arcát azonnal abbahagyta
Emily meg... cappuccino baba lett

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://androidorka.blog.hu/api/trackback/id/tr42546600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Th Angel 2010.12.29. 20:51:20

Mi van?????????????????????????:O Ez most komoly? Cappuccino baba? Tudom mire gondolsz ezzel de áááááááááááááá! Ez komoly? Akkor ő nem is Billé. Az meg, hogy? Én már nem értek semmit.
De Abby-vel meg Tommal mi van? Nem igaz, hogy Tom nem meri neki rendesen bevallani, hogy szereti. Abby-t meg már végképp nem értem. (Tom Kaulitz-ra gondoltam.)
És a postás Tom? Most mi van közte meg Abby között?
Áááááááááááááá banyek! Kurva jó rész lett!
Lécci hamar folytasd mer idegösszeomlást kapok.

AndroiDorka 2010.12.29. 21:44:12

:) a gyerek dologhoz annyit,hogy Billé is meg Nem is :D de úgy se jössz rá :P

próbálom majd hamar folytatni de most 2 napra elutazok :D
sietek ^^
süti beállítások módosítása