HTML

Love Monster

Abby aki Németország egyik leghíresebb újságírói cégénél dolgozik megbízza főnöke,hogy írjon könyvet azokról a férfiakról akik kihasználják a nőket.Ez lenne élete legnagyobb dobása és ezzel kitörhetne az unalmas életből.Meg is találta a megfelelő embert.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Dinn: szegény kicsi lány :( olyan ennivaló pedig *.* nagyon jó rész lett, baba, így tovább :P (2011.04.20. 21:27) Love Monster - 3. rész
  • AndroiDorka: semmiképpen nem hagyom abba az írást ^^ ez az életem és nagyon köszönöm,és imádlak titeket ,hogy í... (2011.04.20. 14:50)
  • Th Angel: Jaj, Dorka! Ismerős helyzetet vázoltál fel. Bár nekem 4-en néha 5-en szoktak komit írni. Nem a ko... (2011.04.20. 10:03)
  • Th Angel: Behalás! Ez nagyon oltári! Imádom! *.* Még-még-még!!! (2011.04.17. 00:00) Love Monster - 2. rész
  • AndroiDorka: Mindenképpen sietek ^^ köszönöm :P (2011.04.14. 17:39) Love Monster - 2. rész
  • Utolsó 20

Chat

Ne írj más nevébe!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

32.rész - Tom meg... Tom a szerelmem

AndroiDorka 2011.01.04. 18:53

1 hónap és 3 napja vannak bent az ikrek. Egyre lehetetlenebbnek tűnik a kijutás... Egyre nehezebben bírják már a benti "életet". Billnek rettenetesen hiányoznak a picik. Juliet hoz róluk rendszeresen képet. Bill tudja,hogy nem szabadna de ilyenkor mindig elérzékenyül
-Elég a pénz? -
-Persze... mindent köszönök-
-Ha nem lenne elég ott van pár díj... nagyon sok pénzért el lehet adni-
-Bill kélek nyugodj meg...nincs otthon semmi baj-mosolyogva
-Ki akarok menni innen- remegő szájjal nézte Juliet arcát
-Ki fogsz...és elveszel feleségül- mosolyogva próbálta nyugtatni Billt de már neki is nehéz volt sírás nélkül
-Az biztos-mosolyogva

Egy szőke,szemüveges férfi lépett be a rendőrségi kapitányságra. Pár papírt leadott majd ment is a börtönbe beszélni a 2 "ügyfelével".

-Jó napot...Bill Kaulitz-mutatkozott be Bill-Ő pedig a tesóm.Tom Kaulitz
-Örvendek... Gustav Schäfer... én fogom magukat védeni az ügyben...de fontos,hogy mindent őszintén elmondjanak nekem! Ha mindent elmondanak garantálom ,hogy kiszabaduljanak... soha nem vallottam még kudarcot-mosolyogva és helyet foglalt az ikrekkel szemben

Bill és Tom mindent elmondtak. Szó szerint. Elejétől a végéig. Az megismerkedésünktől az elrablásomig.

-Rendben,köszönöm,hogy elmondtatok mindent.Én felhívom őket és elindítom az ügyet. Ti meg nyugodjatok meg-mosolyogva Gustav
-Köszönjük-Bill és kezet fogott vele

*
Síri csend volt a teremben. Néha köhögött valaki ,de több nem nagyon volt.Tom hátrafordult és rám nézett.
Bólintottam egyet és mosolyogva néztem én is a szemébe.

-Abigail Peterz! Kérem jöjjön ide!-Gustav
 Odaültem. Az eskü után neki is kezdtünk

-Tom és Bill Kaulitz elrabolta önt?-
-Igen...-
-Bántotta önt valamelyik is?-
-Nem! Sőt... Tom szabadított ki.Billt sose láttam ott-
-Milyen a kapcsolata velük?-
-Bár elraboltak...Ők mégis közel állnak hozzám.Bill az egyik legjobb barátom... Tom meg... Tom a szerelmem-

Nem mertem Tomra nézni...így is elég vörös lehettem. Gustav rám mosolygott és bólintott egyet

-Köszönöm szépen...
-Még szólhatnék pár szót?-
-Persze... de ezt is jegyzőkönyvbe veszik...ugye tudja?-
-Igen-halkan
-Akkor mondja csak
-Biztos vagyok benne ,hogy nem ők voltak azok... a halál eset körülbelül hajnalban történt... Juliet küldött nekem egy hangfelvételt... ő nem lehet most itt mert a pici babáira kell vigyázni...akik egészségesek és gyönyörűek ... Bill az édesapa... vagyis...az egyiké ... szóval ezen a felvételen hallható ,hogy Bill telefonált Juliettel ...  Juliet vizsgálaton volt és azért hívta Bill... szeretném ha meghallgatnánk... és még azt is szeretném elmondani,hogy a munkájukhoz tartozott,hogy elraboljanak ... de egy újjal se nyúltak hozzám... és semmi okuk nem lett volna arra,hogy megöljék-
-Köszönjük... foglaljon helyet-Gustav és kinyitotta nekem az ajtót

Tom rám mosolygott. Leültem mögé. Kezem lábam remegett... hoztak egy magnót és lejátszották a felvételt...
Gustav  és a bíró hosszan tanakodott. Mindenki izgatottan várta a végeredményt... Bill és Tom egymás kezét fogva nézték ,hátha le tudnak valamit olvasni a bíró szájáról.

-Kérem mindenki maradjon csöndben! A döntést meghoztuk... Bill és Tom Kaulitz kérem álljanak fel-bíró
Felálltak.Még mindig egymás kezét szorongatva.
-Bill és Tom Kaulitz,bűnösnek nyilvánítom önöket! 15 év letöltendő büntetésre ítélem önöket! A tárgyalást lezárom-

Ekkor csapódott az ajtó és egy nő szaladt végig... egészen a kis kapuig. Átlépett felette és a bíróhoz szaladt. egy hatalmas borítékkal a kezében
_______________________________________________

Komikat ^^

http://www.formspring.me/AndroiDorkaa

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://androidorka.blog.hu/api/trackback/id/tr462560625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Th Angel 2011.01.05. 19:00:46

Beszarok! Ez oltári! Egyszerűen nem hiszem el! Hát csajszi minden elismerésem. Ez abszurd! Ilyen jót eddig nem, hittem volna, hogy lehet írni erre tessék. Gratula!

AndroiDorka 2011.01.05. 19:50:32

de édes vagy *-* köszönöm szépen... hát a kövi résznél tuti meglepődsz... :P
süti beállítások módosítása