HTML

Love Monster

Abby aki Németország egyik leghíresebb újságírói cégénél dolgozik megbízza főnöke,hogy írjon könyvet azokról a férfiakról akik kihasználják a nőket.Ez lenne élete legnagyobb dobása és ezzel kitörhetne az unalmas életből.Meg is találta a megfelelő embert.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Dinn: szegény kicsi lány :( olyan ennivaló pedig *.* nagyon jó rész lett, baba, így tovább :P (2011.04.20. 21:27) Love Monster - 3. rész
  • AndroiDorka: semmiképpen nem hagyom abba az írást ^^ ez az életem és nagyon köszönöm,és imádlak titeket ,hogy í... (2011.04.20. 14:50)
  • Th Angel: Jaj, Dorka! Ismerős helyzetet vázoltál fel. Bár nekem 4-en néha 5-en szoktak komit írni. Nem a ko... (2011.04.20. 10:03)
  • Th Angel: Behalás! Ez nagyon oltári! Imádom! *.* Még-még-még!!! (2011.04.17. 00:00) Love Monster - 2. rész
  • AndroiDorka: Mindenképpen sietek ^^ köszönöm :P (2011.04.14. 17:39) Love Monster - 2. rész
  • Utolsó 20

Chat

Ne írj más nevébe!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Örömlányból szerető - Novella - 5.rész

AndroiDorka 2011.01.30. 09:08

Bill egy szempillantás alatt állt meg tesója előtt. Félve ugyan de azonnal átölelte.
Tom szomorkásan bújt a nyakába és átölelte öccse vékony derekát.

-Nem gondoltam komolyan - simogatta Tom hátát- te vagy nekem a világon a legfontosabb... csak néha kiakaszt a bunkósságod. De tudod ,hogy nem gondoltam komolyan-
-Tudom...csak mégis olyan rossz az ilyet hallani... -suttogta
-Ahj baba... szeretlek -mosolyogva és még szorosabban ölelte
-Én is szeretlek tesó- mosolyogva és egy apró puszit adott szájára

*

2 hét múlva meg is érkezett az új bankkártyám. Ugráltam mint egy kisgyerek... legszívesebben átöleltem volna Tomot. Billnek írtam egy sms-t,hogy üzenje meg neki,hogy köszönöm minden megérkezett már. Épp,hogy megírtam már is hívott Bill. Hallottam a hangján,hogy mosolyog. Megkérdezte nincs e kedvem elmenni velük vásárolni mivel ők is éppen bútorokat néznek.Picit féltem a Tommal való találkozás miatt de beleegyeztem.

Fél óra múlva megállt Bill autója a ház előtt.. Kinéztem az ablakon és intettem nekik.
Bill teli vigyorral az arcán integetett vissza. Igaz alig ismerem de már most imádom.
Felkaptam a cipőm és a táskám és leszaladtam. Tom a telefonját babrálta és rám se nézett.. Beszálltam a kocsiba és mindkettőnek köszöntem. Bill még mindig vigyorogva köszönt vissza , Tom meg szinte alig hallhatóan benyögött egy Sziát

A bevásárlást kezdtük egy jó nagy fagyizással... Bill mindenkit meghívott 2 gombócra.
Nevetőgörcsöt kaptunk amikor mindkettőnk arca csupa fagyi volt.
Tom végig unott fejjel nyalta fagyiját.Bill elment a mosdóba arra hivatkozva ,hogy nagyon kell pisilnie. Persze értettem a célzást.

-Most haragszol rám?- néztem Tomra
-Már miért haragudnék? Hiszen csak a tesómat akarod elvenni tőlem-gúnyosan
-Billel csak barátok vagyunk... nem akarom tőled elvenni-
-Hát pedig nekem úgy tűnik-
-Na ácsi... Bill megért engem... szerintem ő az egyetlen! Szerintem nincs beleszólásod semmibe... még abba se,hogy ha járnék vele...-
-Nagyon is van! Az ikertesóm és nem hagyom,hogy tönkretedd az életét-
-Már miért tenném? Mert egy kurva vagyok?- kiáltottam fel

Persze ilyenkor hallgat el mindenki. A tömeg egy emberként nézett végig rajtam. Pár percig csendben állt mindenki majd ismételten egyszerre nevettek fel hangosan. Illyes fajta fájdalmat soha nem éltem még át. Abban a percben elhatároztam,hogy lépnem kell... nem csinálhatom ezt tovább, ha kell akkor majd utcán lakom... de nem nézhetnek le az emberek. Én is ugyan olyan ember vagyok.

Látszott,hogy Tom is meglepődött... amint meglátta remegő számat és,hogy a sírás fojtogat megfogta a kezem és kihúzott az épületből. Most végre nem volt körülöttem sok száz ember és levezethettem a feszültségem. Sírva löktem neki a telefonfülkének.

-Muszáj volt? Megaláztál sok száz ember előtt... az vagyok igen...egy kurva. Csak ,hogy én nem azért teszem mert ez minden vágyam...az ilyen pasikat mint te annyira utálom. Azt hiszitek ,hogy ti olyan jók vagytok. Hogy ti vagytok azok akikről példát lehet venni... de nagyon tévedsz. -üvöltözve

Most nem a benti közösség hallgatott minket hanem kint a járókelők. Körbe álltak minket ... volt aki videózott is

-Tedd el kis apám de kurva gyorsan vagy kettétöröm... - szóltam rá

Megszeppenve csúsztatta zsebébe a készüléket

-Mi folyik itt? - jött ki Bill-Mindenhol kerestelek titeket... miért jöttetek ki? És kik ezek?- összezavarodva
-Kérdezd a drága tesód... ő tudna erről mit mesélni... igaz?-

Tom arcán egy kis pír jelent meg... Bill is meglepődött rajta

-Én... én csak féltettelek és erre kiakadt-
-Mitől féltettél?-
-Hogy majd beleszeretsz és akkor... eltaszítasz miatta...meg ilyenek... és ,hogy csalódni fogsz benne-
-Tom-sóhajtott fel és nem bírta ki... mosolyognia kellett- te a tesóm vagy... semmi sem állhat közénk és szerintem ezt már megbeszéltük párszor . és most léci kérj tőle bocsánatot-
-Bocsánat... nem akartam,hogy mindenki rajtad nevessen... - nézett rám nagy szemekkel
-Semmi baj-mosolyogtam kellemetlenül-nem vagyok szerelmes Billbe... csak olyan mint ha a legjobb barátom lenne-

Engesztelésül az ikrek meghívtak estére magukhoz,amolyan vacsora félére. Tom megígérte,hogy elkészíti kedvenc ételét... valami olasz nevet mondott de a 20. próbálkozásom után feladtam. Nevetve mentünk be a házba

-Bill akkor légyszíves zárd ki a kutyákat... Abby te meg... felvágnád a gombát?- nézett rám mosolyogva

Zavarba jöttem és a szeretkezésünk jutott eszembe. Nem tudom kiverni a fejemből

-Persze- álltam mellé

Néha néha rám tekintett amit én csak úgy vettem észre,hogy éreztem tűzforró tekintetét... főképp a kebleim környékén

-Miért nézel?-
-Jól áll neked a lila...és a kivágott felső-mosolygott rám csábosan
-Köszönöm-néztem rá csillogó szemekkel

Kivette a kést a kezemből és maga felé fordítva csúsztatta végig hideg kezét a nyakamon. Kirázott a hideg és nem tudtam mi lenne a helyes... hátra lépni kettőt vagy hagyni,hogy megint elcsábítson lesz ami lesz... túl nagy a kísértés

VÉGE

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://androidorka.blog.hu/api/trackback/id/tr362624662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinn 2011.01.30. 22:02:58

ilyen hamar vége? :O ohh =(
nagyszerűen írsz, és 100 évig tudtam volna tovább olvasni *.* nagyon várom a kövi sztoridat *.*

AndroiDorka 2011.01.30. 22:04:02

azért mert Novella :P köszönöm baba ^^

Th Angel 2011.01.31. 19:25:41

Ezt ugye nem gondolod komolyan? Hogy tudtad ilyenkor abbahagyni?
De ami igaz az igaz. Csudajó lett! Csak gratulálni tudok.
süti beállítások módosítása