HTML

Love Monster

Abby aki Németország egyik leghíresebb újságírói cégénél dolgozik megbízza főnöke,hogy írjon könyvet azokról a férfiakról akik kihasználják a nőket.Ez lenne élete legnagyobb dobása és ezzel kitörhetne az unalmas életből.Meg is találta a megfelelő embert.

Twitter

Utolsó kommentek

  • Dinn: szegény kicsi lány :( olyan ennivaló pedig *.* nagyon jó rész lett, baba, így tovább :P (2011.04.20. 21:27) Love Monster - 3. rész
  • AndroiDorka: semmiképpen nem hagyom abba az írást ^^ ez az életem és nagyon köszönöm,és imádlak titeket ,hogy í... (2011.04.20. 14:50)
  • Th Angel: Jaj, Dorka! Ismerős helyzetet vázoltál fel. Bár nekem 4-en néha 5-en szoktak komit írni. Nem a ko... (2011.04.20. 10:03)
  • Th Angel: Behalás! Ez nagyon oltári! Imádom! *.* Még-még-még!!! (2011.04.17. 00:00) Love Monster - 2. rész
  • AndroiDorka: Mindenképpen sietek ^^ köszönöm :P (2011.04.14. 17:39) Love Monster - 2. rész
  • Utolsó 20

Chat

Ne írj más nevébe!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

33.rész - Gitár,Dob,Ének

AndroiDorka 2011.01.07. 15:19

-Várjon! Várjon-lihegve és felsietett a bíró mellé
Mindenki furcsán nézte. egy kócos hajú,szemüveges,halásznadrágos, 23 év körüli nő állt a bíró mellett... eleve tilos oda felmenni... de nem zavartatta magát
Tom felismerte.Talán 4 vagy 5 éve együtt voltak pár hétig. Emlékszik,hogy egy hatalmas vita vetett véget annak a csodás pár hétnek... Tom akkoriban eléggé agresszív volt
-Elnézést hölgyem...ide nem jöhet fel! -
-Bocsesz...elkéstem nagyon?-
-Eléggé...már lezártuk az ügyet-
-Lécives csak egy perc...-

Mindenkit levett a lábáról... bátor volt és nem érdekelte,hogy ki mit gondol... tovább folytatta
-Hölgyem... menjen ki kérem! -
-De ez fontos! Az ikrek ártatlanok... csak 5 perc! -
-Nem! - állt fel a bíró

A lány végig a sarkában járt. Be sem állt a szája
-Kegyetlen! Tudja meg! Kegyetlen amit művel! - kiabálta a fülébe
-Ha nem akar maga is büntetést kapni akkor menjen innen! -
-Attól még,hogy bezárja őket attól még a bűnös szabad lábon van és tovább öl! 5 percet kérek az életéből... kérem-
-Rendben... üljön le- ült vissza a helyére

A lány Tomra vigyorgott és leült. Ő is letette az esküt majd odaadta a bírónak a borítékot. Egy CD volt benne azzal a felirattal "ütős rock koncert Metallica módra!" Tele szivecskézve

-Maga szórakozik?- nézett rá a bíró

Gustav akarva akaratlanul is elmosolyodott
-Jah neeeem... csak... arra vettem rá...mert már áttettem a laptopomra... ha akarja majd megnézheti-mosolyogva
-Hölgyem....-sóhajtott
-Bocsesz... na de nézzük meg... mindent meg fog érteni...

Az egyik őr betette a lejátszóba és elindította

-Jó még az elején egy pici koncert rész... nem vagyok számítógép zseni-kuncogva

Ezután jött a lényeg. Mindenki tátott szájjal figyelt.
-Ez a férfi 3 napja minden nap ott ült a házam előtti padon ... nagyon furcsa volt mert amint elszívta a cigit jött a másik szál... egy fekete rablósapka lógott ki a zsebéből... így fogtam a kamerám és odatettem az ablakba...A halott férfi körülbelül 1-2 hete minden délután járt a házunkba... a 10. emeletre... Ott jól látszik mindkettő arca...kivehető ugye? És akkor most ott... a kuka mögött... -

Szörnyű volt végignézni... a vége felé már nem bírtam... előrehajolva takartam el az arcom. A mellettem ülő idegen nő vigasztalt. Tudtam,hogy Andreasnak szeretője volt és oda járt... de a legjobb barátnőm férje volt.

Amikor vége lett a kis videónak az őr visszatette a tokjába és odaadta a bírónak
A férfi intett Gustavnak aki odasietett. A lány (akiről később megtudtam... Samantának hívják) kijött és leült az üres székbe.

-Kérem álljon fel megint a két vádlott! Soha ilyen nem történt még... köszönjük,hogy behozta...bár késve... a szabályzat azt írja elő,hogy a büntetést 1 óra elteltével meg lehet változtatni... így a döntésem az,hogy Bill és Tom Kaulitz nem bűnös! Az igazi bűnöst megkeressük és megkapja méltó büntetését... az ügyet ezennel önöknél lezártam-ment ki

Sikítozva ugráltam Tom nyakába... nem tehettem róla! Egyszerűen szerintem én voltam a világ egyik legboldogabb embere. Nem érdekelt,hogy mit tett... semmi sem érdekel... VELE AKAROK LENNI! A kezemmel a nyakát öleltem a lábaimmal meg a derekát. A nyakamba bújt és úgy fogott meg.
Felemeltem a fejed és egy lágy csókot adtam a szájára... soha nem akartam,hogy vége legyen. Nagy nehezen lemásztam róla és Billt is megöleltem
-Hívd fel Juyt-mosolyogva adtam neki oda a telefonom
Azonnal tárcsázta... szipogva és remegve tette füléhez a telefont

-Szia kicsim...szerelmem...egyetlenem...szabad vagyok! -

Ugyan nem hallottam amit barátnőm mondott de tudtam,hogy ő is nagyon boldog... az elmúlt 2 hónapban nagyon nehéz volt neki...talán annyival könnyebb volt,hogy odaköltöztem hozzá...
-Igen picikém...hazamegyek...ne sírj jó? ne pityeregj... mert én is akkor sírni fogok... szerelmem hazamegyek...és azonnal elveszlek feleségül... - mosolyogva

Mindenki kiment. Georg is és Gustav is ott maradt...na meg a nap hős(nője)... Samanta
-Nagyon köszönöm-ölelte át Tom
-Ugyan ...nincs mit-mosolyogva
-De van! Ha te nem lennél... akkor 15 évre eláshattuk volna magunkat... nagyon hálás vagyok-
-Ez természetes... ne haragudjatok....mennem kell.
-Egyik nap felhívlak... menjünk el vacsorázni-
-Randizzunk?- vigyorogva

Tom rám nézett... Mosolyogva dobáltam be az italautomatába a pénzt...mikor visszadobta erősen csaptam a gép oldalába és már jött is a kávé.
Tomra néztem csillogó szemekkel és intettem neki egyet

-Őhm...nem... nekem van barátnőm! Mint barát-mosolyogva
-Értem...hát szerencsés nő...majd hívj-adott neki egy arc puszit és elsietett

Odamentem és hozzábújva ittam bele a kávéjába. Ahogy körbenéztem eszembe jutott minden közös élmény... és tudtam,hogy többé soha nem lesz semmi baj.
Bill Georgal beszélgetett míg Gustav telefonon tárgyalt a következő ügyféllel. Mikor letette mosolyogva odament Billékhez.
Tom lehajolt és megcsókolt.
-Mi lenne ha elmennénk hétvégén valamerre?-
-Persze...az jó lenne... - mosolyogva
-Leszel a barátnőm?- nézett a szemembe és a fülem mögé simogatta a hajam
-Szívesen- bújtam a nyakába és belecsókoltam aztán mi is csatlakoztunk a többiekhez

-Azta szereted a gitárokat?- nézte meg Tom Georg kulcstartóját
-Hogy szeretem e? Viccelsz? 12 éve basszus gitározom-mosolyogva
-Komolyan? Én 10 éve gitározom! -csillant fel a szeme
-Dobolok! 8 éve... mondhatni a szerelmem- Gustav nevetve
-Komolyan? Bill imád énekelni... vagy 300 dalszövege van- Tom

Bill mosolyogva nézett végig a 3 fiún. Annyira egy hangon vannak... Összepasszolnak és érzi,hogy talán most kezdődött csak az élet... egy örökre szóló barátság kezdete. Vagy annál több?

-Alapítsunk egy bandát-Bill

VÉGE
______________________________________

Hmmm ez az első storym amit végigírtam ^^ Nem tudom,hogy ki mire számított vagy,hogy mi lesz a vége. Nagyon szépen köszönöm azoknak az embereknek akik állandóan hozzászóltak vagy elmondták a véleményüket. Lenne rengeteg ötletem a folytatáshoz de ahhoz kéne a ti véleményetek. Nektek mi a tippetek. Mi lesz ezután?  Szavazzatok bátran :P Akartok folytatást vagy nem? :D A válaszokat vagy a kommentekbe vagy a chetbe várom ^^

Puszi (K)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://androidorka.blog.hu/api/trackback/id/tr292567600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dinn 2011.01.07. 15:39:50

úristen, de gyönyörű rész lett... szavakat is alig találok rá, nagyon tetszik :D örülök, hogy minden helyreállt és mindenki boldog. :D
és persze, hogy mindenki akar folytatást :P most azonnal :P

AndroiDorka 2011.01.07. 15:41:41

höhö :P most azonnal még nem tudok^^ de köszönöm baba *-*

Th Angel 2011.01.07. 21:04:02

Beszarok! Csajszi ez aztán húha! Kajak! Még el tudnám viselni a folytatást nagyon is.
Szerintem folytasd!
süti beállítások módosítása